tisdag 10 februari 2009

Tråkigt Möte och Skidor....

Vår fabrik blev ju för ett tag uppköpt av ett Finskt företag och idag så har det varit Stort Info för alla anställda om Förtagets mål och Visioner!! OK! Jag tycker att det är lite lätt tråkigt med sådana "Möten"! Somnar rätt lätt.......ja jag gjorde så klart det lite idag med.....he he! Kanske inte så seriöst gjort av mig, men orka sitta där och lyssna på någon som rabblar massa siffror och dryg info......nja inte jag i alla fall!! Vi fick i alla fall en God Lunch av vår Chäffer Berke!! Tack snälla för Pasta med Oxfile i sås! Eftersom att mötet drog ut på Tiden så fick enligt planen Magnus hämta barnen och skjutsa Alma på Hockey! Själv stannade jag kvar i Falun och åkte lite skidor........13km fick jag ihop idag!! Det var kallt!! Kallt som 17 faktiskt! Tog säkert 5 km innan fingrarna va upptinade........

Sibban då?
Ja jag har ju inte varit där idag men jag vet att hans Syster och Man varit där och hälsat på! Det var nog trevligt för honom att få träffa lite andra människor också! Har också fått rapporter om att han har fått tagit bort "partykisspåsen" så nu är han lite mera rörlig! Det borde vara skönt!! Det är som sagt var bara att vänta och se just nu.......nästa vecka så blir det i alla fall en ny undersökning av hjärtat......jag har surfat lite om Hjärtattacker........det ger rätt mycket bra info faktiskt!! Tänk hur gjorde man förr, innan nätet fanns alltså??!!

Magnus Ny klippt.....
Ja ni Magnus han har sina roliga idéer han!! Igår så lät han Tjejerna ta varsin sax och de fick sedan klippa honom i håret........jag han tyvärr inte se hur han såg ut men kan tänka mig att det inte blev så väldans snyggt! Alma tyckte i alla fall att det var roligt och funderade på om hon inte skulle bli frisör när hon blev stor.....Ha Ha! Det hela slutade med att Magnus tog fram Trimmern och rakade bort allt sen......så nu har han Sommarfrisyr mitt i Vintern!! Brr va kallt....

Nä nu är det kväll och gnäll strax......
Ha det Gott alla!!
Kram kram

Inga kommentarer: