torsdag 19 februari 2009

I morgon gäller det....


Klockan 12 i morgon så startar jag min kamp mot Mora! Starten går i Oxberg och det är 3 Mil som skall jobbas av...... Undrar bara vilken mössa jag ska ha på huvudet......

Orolig.....
Jag har idag helt onödan varit rackarns orolig över hur det skulle bli med min start i morgon! Det har inte varit helt klart med hur Tjejerna blir hämtade från fritids.....Men det var ju egentligen inte mitt problem, ändå har jag gått och oroat mig! Helt i onödan för Magnus löste ju det! Varför är jag så? Jag går och oroar mig och inte litar på att Magnus skall fixa det! Summan av allt blir inge bra alls.......oftast så blir jag laddad av massa dålig energi och det är inte bra!! Jag trycker sakta men säkert ner mig själv i skosularna.....inte bra alls! Idag blev det ett litet haveri men nu är det bättre och jag skall nu lägga mig ner och börja ladda inför i morgon!! Jag skulle bara vilja veta hur man gör för att inte hamna i den här Destruktiva situationen......

Sibban......
Fick besked om att hemfärd var på G....men då fick han feber.....så han fick vara kvar! Det går up och ner men det skall nog vara så! Så med andra ord så tar vi en dag i taget helt enkelt

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud va kul! lycka till!

jag vill oxå åka längdskidor, men har dock inte stått på ett par sen jag slutad 6:an tror jag de va och de är väl 13 år sen..haha..

ha de bra

Vida sa...

I'm so very proud of you! Lycka till!
Kramen