onsdag 4 februari 2009

Skid Idiot....

Ja jag tror jag har blivit det.....helt galet faktiskt!!
Barnen har varit hemma TRE dagar nu....i Måndags med Pappa i Tisdags med Mormor och idag med Farmor.... Tack alla för att barnen får vara hos er och vila upp sig när de är lite Rosliga!!


Alma har längtat efter Tiger och han efter henne!!
Igår så blev jag och Magnus utan barn då barnen sov över hos Farmor!! Vi gick och la oss 19.20......jag somnade strax efter sex.... HE HE!!

Klara så himla nöjd med Håret!!
Kurs.....
Idag så skulle jag gå på en kurs och hade tagit ledigt och tagit mig ner på stan.....Ok kom dit och när jag satte mig i Väntrummet på Företagshälsovården så började jag ana oråd! Det kändes fel....det var liksom fel personer där i väntrummet....men ja ja jag trampade väl in när Kursledaren kom.....och visst var jag där på fel dag.....och nu var det inte jag som tagit fel dag!!
Jag vandrade ut på stan igen och gick förbi en hårsalong och köpte schampoo....Dyrt!
Kom sedan på den Briljanta idéen att jag skulle åka lite skidor innan det var dags att hämta tjejerna hos farmor.....
Klämde av 12 km Lätt!! Fan jag kände att jag var på G idag....måste vara min nya Dress!! Tack Magnus för den!!

En Väldigt LJUS Alma......
Hårklippning.....
Tjejerna har blivit galet långhåriga igen och jag är snål.....alltså sist de klippte sig på en salong fick jag betala 450 kr per barn!! Det tycker jag är Jäkligt mycke......så nu tänker jag försöka komma lite billigare undan hädanefter....det sticker jag inte under stolen med!! Så jag har nu idag lyckats fått barnen klippta för 200 per barn!! Det är mycket behagligare för plånboken!! Sen att det innebar att jag fick komma hem till MW på jobbet och fika och prata strunt under tiden hennes Dotter A klippte barnen det ser jag som BONUS! Goda bullar fick man åxå!! A är inte färdig Frissa än men hon är redan väldans duktig och Tjejerna vart väldigt nöjda!! Klara stod och speglade sig länge och väl innan sängen till slut fick ta över!! Tack A det var guld värt!! MWs man va helt tokig tyckte Alma.........och jag lär nog hålla med henne lite! Hi hi

Klar kollar på Tv i sitt nya HÅR!!
Nu ska jag Faktiskt ta och hoppa i säng!! I morgon är en ny dag!!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Fina frisyrer! Ja tänk dig hur det är att ha pojkar med hår som ogräs. Tack och lov håller den äldste på att spar håret (fast han är lite ambivalent, ibland ska ha raka av allt). /linnea-maria