fredag 2 januari 2009

Dagen utomhus!!

Som jag sa igår så skulle vi ju upp och ut idag!! Och faktiskt så lyckades vi med det!! Vi bestämde oss för att åka mot Falun och samma Pulkabacke som igår!! Magnus skulle ju dessutom hämta Ljudutrustningen som han skall ha när han spelar på ett Bröllop i morgon!! Han håller på att bli Värsta Disco kungen!!


Längdskidor!!

Jag tog faktiskt med mig Längdskidorna och drog av en mil av bara farten Ha ha stort ljug men jag åkte/gick en mil på skidorna i alla fall!! Tog det lite Lugnt eftersom jag varit lite raslig......ha ha ljug igen jag orkade inte ens ta det lugnt för jag för trött....ha ha jag har en underbar skidteknik just nu!! Ha ha
I Pulkabacken hade Magnus, Daniel och Tjejerna det bara bra och idag hade vi Hjälmar på och Korv att grilla!! Jag kom lagom i tid för att få i mig Tre grillade korvar innan det var dags att åka och hämta Musik anläggningen....... Börjar känna mig lagom fin i kroppen nu........

Musik anläggningen.....

Ja när man lånar Musik grejorna så måste man ju alltid kolla så att allt funkar och det gör Magnus nu!! Han sitter vid Köksbordet med Värsta högtalarna på varsin sida och spelar igenom lite Musik!! Alma tycker det är Tokroligt att sjunga i Micken.....tyvärr så hade jag Kameran åt fel håll men ni får vrida skärmen eller lägga huvudet lite på sne.......hon gillar det där med Musik skarpt vår Alma!! Klara gör det också men är lite Blygare.....


Alltså...det skulle ha vart en Film på Alma men F-N vad det går segt....typ inte alls...

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat med skidorna, Nu är vi igång! Njut av sista lediga dagarna nu så ses vi utvilade och pigga på onsdag! kramkram