fredag 30 januari 2009

Två Timmar Ledigt!!

I Onsdags så tog jag och Pontus ledigt två timmar från jobbet.....
Vad gjorde vi då?
Jo vi åkte upp till Vintjärn.......en bit ovanför Svärdsjö och mitt i ingenstans fanns ett skidspår!!
Ja jag har ju aldrig varit där förut men Pontus han har spenderat åtskilliga timmar där!! Nu hade vi en plan på att göra slut på några timmar till där!
Det fanns sjukt mycket snö där uppe i skogen och det var nästan för mycket för det blev lite mjukt åt stavarna.....man sjönk liksom igenom!!
Jag klämde av 18km och Pontus hann med 27km.....trodde faktiskt att han skulle hinna dubbelt så mycket.......
Nästa gång vi åker tillsammans så skall vi se om Pontus kan fila lite på min teknik....fast det kan jag aldrig tänka mig att det behövs....jag börjar ju bli värsta Gunde åkaren nu!! FNISS

1 kommentar:

Vida sa...

Härligt att åka längdskidor. Det var flera år sedan jag gjorde.

Ha en härlig helg.

kramar