måndag 12 januari 2009

Måste bara få gnälla lite...............

Ingen bra dag alls idag!!

Jobbigt på jobbet...tråkigt, ostimulerande och en dåligt motiverad Jag.....
Inte riktigt på topp kan man säga och självkänslan fanns inte för fem öre!! Detta gör att man börjar tänka väldans destruktivt och tracka ner på sig själv!! Spelar lixom ingen roll vad andra gör eller säger så vänder man det bara emot sig!!
Ok, tänkte att jag lämnar det där bakom mig på jobbet och åker hem och vänder trenden......
Gick så där....en liten småsak gör att världen rasar och man är helt Kass igen....
Åkte på träning och tänkte fan nu ska det jävlar gå bra!!
Visst....jag glömde Löparskorna.......ok det är väl inte hela världen, men jo det blev fel,hade ju i allafall inomhus skorna med så jag slapp ju bara värma upp ute, borde vara glad över det, träningen gick bra ett tag tills jag inte fattade då blev det kasst igen, surar lite men fortsätter!! Träningen blev så där.................Vill inte va sur......vill vara glad och tycka att jag gör bra saker!!
Fällde några tårar i bilen på vägen hem och önskar att det inte skulle finnas sånna här känslor i min kropp!!
Med andra ord Rätt mycke Öken...........

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar i morgon och det känns bättre.......
Go natt!!

3 kommentarer:

linnea-maria sa...

Kan det stavas PMS? Just sådär känner jag mig vid dessa stunder! Man är bara fel och allt annat också. Det blir bättre jag lovar, och det går över. Nästa vecka går träningen mycket bättre. Kram /linnea-maria

Annica sa...

*kram* vi borde prata..eller bilda klubb kanske? Det var aldrig någon som ville ha hemligklubb när jag var liten..:)

Anonym sa...

Men du fick iaf ett int kort på krypet från polen...
Verkar som du också skriver under på att om något går fel så fortsätter det gärna längre också.
Tycker iaf aldrig att du är sur, du sprider skratt hos oss och det tackar vi för =)