torsdag 15 januari 2009

Tand fen.......

Efter att ha vickat och vickat och åter vickat så har nu Tanden Lossnat!!
Ja Klara har Tappat en Fram Tand Uppe!! Efter lite övertalning så fick jag dra ut den åt henne!! Hon trotsade smärtan och rädslan för blodet..........

Nu tror jag inte det gjorde så värst ont och det kom just inge blod så det gick över väldans snabbt!! Den Nya stora Tanden syns redan! Med andra ord hon kommer inte behöva se ut som jag gjorde när jag va liten, som en Tandlös Gumma vid namn Hulda! Det namnet fick jag av en Bonde som jag spenderade många timmar med i hans Ladugård, gissa om han hade skavsår i öronen...........


Klara med en Tand mindre.......

Thailändska Tandfen.......
Ja Klara skickar genom Bloggen ett medelande till den Thailändska Tandfen att hon vill ha något Extra fint från Thailand som tack för att Tandfen får hennes Tand!!!!

6 kommentarer:

Vida sa...

Ha,ha.. thailändska tandfeen! Vilka kontakter du har ;)

Kramar till dig!

Liv

Anonym sa...

hej den thailandska tandfen har last detta och ska se vad som vi hittar ,annars har vi ridit elefant idag kram mormor

linnea-maria sa...

Åh och en ny liten tand tittar fram. Det värsta är när barnet säger titta mamma och snurrar tanden ett helt varv . Då är man inte tuff. Trevlig helg /linnea-maria

linnea-maria sa...

Visst är det ok att du länkar mig, jag har ju redan länkat dig :)
Ha en superhelg /linnea-maria

Hagbacken sa...

Hallå Anki! Självklart får du länka, ska genast kolla in sidan...superkul!

Kram Linda

Johan sa...

Tja!! Det är klart det är!! Länka på du bara!! Jag ska förklara pedagogiskt när vi träffas nästa gång! :)