lördag 31 januari 2009

GAAAAAAHHHHH

Åh det känns så frustrerande i min kropp nu......
Eller mest i Huvudet kanske, kroppen den känns mer som om att den blivit överkörd av en Dumper eller något sånt!!
Varför?
Jo vi har spelat Match idag! Derby mot Avesta! Det såg inge vidare ut i början av veckan då vi hade rätt många borta på både det ena och andra!! Tråkigt! Men ju längre veckan gick så blev det bättre och bättre!! Så på samlingen idag så kändes det rätt ok trots att en Snorunge inte dök upp! Ja hon hade sagt att hon skulle vara med och spela....mon tro inte att hon kom!! Det är för mig en snorunge!! Hon hörde så klart inte av sig heller!!

Matchen då!!
Jo eftersom vi va lite kort om folk så skulle vi dra ner på Deras tokspring Tempo och det lyckades vi bra med och vi låg under med 13-7 i halvtid!! Det är bra mot det laget! I början av andra så gör vi ett ryck och det slutar med att vi leder med 16-18......det böljar lite hit och dit och vi får en ut visning och de kommer ikapp och hela matchen slutar med att det är lika och de får ett Frikast och gör så klart mål på det!! Så JÄVLA typiskt........jag blir så himla arg! Tok arg faktiskt! Helt galet arg blir jag!!
I normala fall så brukar jag vara sur och arg i flera timmar efter en förlust! Analysera och fundera, om jag gjort hit eller dit......nu är det ju inte bara jag i ett lag så allt hänger inte på mig!! Och jag måste lära mig att vara stolt och nöjd med min egen insats!! Jag gör faktiskt oftast rätt bra matcher och kämpar på trots att flåset inte är med mig men ibland så är det så att VILJA SLÅR KLASS!! I mitt fall så är det viljan som bär fram mig! För någon Klass spelare har jag aldrig varit!! Med andra ord jag var sur tills jag kom ut i bilen......där satt Barnen och Magnus! De ska inte behöva ha en sur Mamma bara för en sabla handbollsmatch!! Tror faktiskt att jag lyckades idag.......fast jag funderar lite i mitt huvud i alla fall! Fast inte lika hårt......

Vi avslutade resan till Avesta med att äta vid den enorma Dalahästen och Shoppade en shysst åka skidor dress till Mamman på Bagherra! Svängde faktiskt in på en godis affär och shoppade en Stor godispåse också!! Det var jättelänge sedan jag åt smågodis så det tycker jag att jag var värd nu när jag tränat så hårt hela veckan!!

Till sist så vill jag bara säga att VI vill att Vår Sibban ska bli frisk igen!! Han fick faktiskt åka in till Sjukhuset i Fredags då han har haft det jobbigt i veckan!! Hoppas att det inte är något jätte allvarligt!! Det känns i alla fall bra att han är under uppsikt nu!! Är ju faktiskt anmäld till KORTvasan nu......

Klara har för övrigt fått Feber nu på efter middagen och Alma hon är mest snorig nu!

Inga kommentarer: