söndag 25 januari 2009

Ny outfits!!

Klara och Alma har fått lite nya saker!!
Av Mormor fick de varsin Siden pyjamas från Thailand!!
De invigde dem redan i Fredags hemma hos Mormor! Idag åkte de även på här hemma!!

Thailändskt Pyjamsparty.....
Sen kom Pappan i Familjen hem med Nya Mössor.......Självklart så var det Leksands Mössor!


Nya Mössor........
Idag har vi spenderat ett långpass i Vasahallen, Hedemora!!
Min samling var redan klockan ett och eftersom att Magnus skulle på Hockey idag så fick Tjejerna åka med mig redan då!! De hade Gympaträning direkt efter min Match!!
Vi packade ner lite nystekta plättar, svartvinbärsjos och lite frukt till tjejerna och drog!!
Tro det eller ej men vi vann faktiskt!! Så jäkla skönt!! Vi fick till det riktigt bra idag faktiskt!!
Efter min match så låg jag fint på läktaren och kollade på Tjejerna när de gjorde volter och annat som hör Gymnastik till........stelnade till riktigt bra kan jag lova!! He he!!

Måste bara visa er hur det blev för oss med snön igår!! Eftersom att man kan säga att vi bor ute på en åker så blåser det ju rätt bra..... (vi har åkrar runt om huset) Den här gången blåste det från sjön och upp över en åker och då fick vi inge snö alls på vår Parkering men desto mer framför garaget........he he!
I öknen finns Sand dyner, hos oss blir det Snödyner............ eller hur det stavas!!

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Puh men inte så kul för den som får skotta. Det var inte roligt att skotta blötsnö idag som dessutom fastnade på skyffeln och när jag skulle skaka av den så böjde jag bladet så nu får jag vackert köpa en ny :(
Kul att ni vann!
Ha en fin vecka /linnea-maria